- ניהול מסלול חיי האפליקציות בחברה, לרבות איסוף פידבקים מלקוחות, בדיקות משתמשים, יישום A/B Testing, ניהול באגים, השקות וגרסאות.
- תרגום דרישות עסקיות לפתרונות מוצרים דיגיטליים וכתיבת מסמכי אפיון.
- ניהול, פיתוח ויישום מפת הדרכים של פלטפורמות האפליקציות של החברה.
- ניהול והוצאה לפועל של השקות מוצרים דיגיטליים.
- תמיכה בקמפיינים, שימוש בכלי תחקור, monitoring, ניתוח התנהגות, מכר ושירות , גיבוש ויישום תובנות מוצר ותובנות צרכניות.
דרישות התפקיד
- 3 שנות ניסיון בניהול מוצר דיגיטלי שיווקי לרבות איסוף פידבקים מלקוחות, בדיקות משתמשים, באגים, השקות וגרסאות – חובה.
- ניסיון בתרגום דרישות עסקיות לפתרונות מוצרים דיגיטליים – חובה.
- ניסיון ניהול ופיתוח מפת הדרכים של מוצרים בפלטפורמות דיגיטליות – חובה.
- ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון ודרישות HLD – חובה.
- ניסיון בניתוח התנהגות לקוחות וגיבוש תובנות צרכניות – חובה.
- אנגלית ברמה גבוהה (דיבור/כתיבה) – חובה.
- הכרות עם תחום הפיננסים / ביטוח – יתרון משמעותי.
- הכרות עמוקה עם מוצרי אנליטיקס, A/B Testing, heatmaps , עמודי נחיתה, HTML – יתרון.
- עבודה מול צוותי מוצר, פיתוח וQA – יתרון.
- המשרות מיועדות לנשים וגברים כאחד